Sarıkaya Müftüsü Kandemir'den hasta ziyareti

YOZGAT (AA) - Mevlid-i Nebi Haftası münasebetiyle Sarıkaya İlçe Müftüsü Emrah Kandemir, devlet hastanesinde yatan hastaları ziyaret etti. Hastalarla sohbet...

YOZGAT (AA) - Mevlid-i Nebi Haftası münasebetiyle Sarıkaya İlçe Müftüsü Emrah Kandemir, devlet hastanesinde yatan hastaları ziyaret etti.

Hastalarla sohbet eden Kandemir, Mevlid-i Nebi Haftası'nın önemi hakkında bilgi verdi.

Hastalara, zamanlarını salavatla geçirmeleri tavsiyesinde bulunan Kandemir, hafta anısına karanfil takdim etti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL