Sarıgül, hastaneye kaldırıldı

İSTANBUL (AA) - Eski Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, uçakta rahatsızlanınca hastaneye kaldırıldı.Alınan bilgiye göre, Atatürk Havalimanı'nda...

İSTANBUL (AA) - Eski Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, uçakta rahatsızlanınca hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Atatürk Havalimanı'nda sabah saatlerinde THY'nin Sivas'a gidecek uçağına binen Sarıgül, kalkıştan önce rahatsızlandı.

Havalimanındaki Portclinic ekiplerince uçaktan indirilerek müdahale edilen Sarıgül, göğüs ağrısı şikayetiyle hastaneye sevk edildi.


AA

Gündem Haberleri

CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER