Saraykent Belediyesi yabani hayvanlar için doğaya yem bıraktı

YOZGAT (AA) - Saraykent Belediyesi tarafından yabani hayvanlar için doğaya yem bırakıldı. Saraykent Belediye Başkanı Ahmet Öçal, son günlerde yoğun kar...

YOZGAT (AA) - Saraykent Belediyesi tarafından yabani hayvanlar için doğaya yem bırakıldı.

Saraykent Belediye Başkanı Ahmet Öçal, son günlerde yoğun kar yağışı dolayısıyla doğanın karla kaplandığını, yabani ve sokak hayvanlarının yiyecek bulmakta güçlük çektiğini söyledi.

Öçal, belediye olarak kuşlar için ilçe yakınlarında belirli noktalara buğday, sokak hayvanları için de mama, ekmek ve yemek artıkları bıraktıklarını ifade etti.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek