Sapanca'da kafeteryalardaki yangın

10 kafeteryanın kullanılamaz hale geldiği olayda, kundaklama şüphesiyle gözaltına alınan zanlı adliyeye sevk edildi

SAKARYA (AA) - Sapanca sahil yolundaki iş yerlerinde çıkan yangınla ilgili kundaklama şüphesiyle gözaltına alınan zanlı adliyeye sevk edildi.

Sapanca Gölü sahil yolunda 10 kafeteryanın kullanılamaz hale geldiği yangınla ilgili yürütülen soruşturma kapsamında kundaklama şüphesiyle gözaltına alınan C.Ş, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Dün gece sahil yolundaki kafeteryalarda çıkan yangınla ilgili polis, kamera kayıtlarından da yararlanarak C.Ş.'yi gözaltına almıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL