Şanlıurfaspor'da Kılıç dönemi sona erdi

TFF 1. Lig temsilcisi, teknik direktör Mustafa Kemal Kılıç ile yollarını ayırdı

ŞANLIURFA (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor'da, teknik direktör Mustafa Kemal Kılıç ile yollar ayrıldı.

Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, yönetim kurulunun aldığı kararla Mustafa Kemal Kılıç'ın sözleşmesinin karşılıklı olarak feshedildiği bildirildi.

Kılıç'a teşekkür edilen açıklamada, "Mustafa Kemal Kılıç'a bugüne kadar kulübümüze vermiş olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür eder, kendisine başarılar dileriz." denildi.

Şanlıurfaspor'un başında 7'si Ziraat Türkiye Kupası olmak üzere 18 maça çıkan Kılıç, 8 galibiyet, 4 beraberlik ve 6 da mağlubiyet gördü.

Şanlıurfa temsilcisi, sahasında çıktığı son lig maçında Adana Demirspor'a 2-1 yenilmişti.

AA

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor