Şanlıurfa'daki gerginlik

İş yerlerine zarar verdikleri, grubu provake ettikleri iddiasıyla adliyeye sevk edilen 24 kişi serbest bırakıldı

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da, Suriyelilerle yaşanan gerginlikleri protesto bahanesiyle çevredeki iş yerlerine zarar verdikleri ve halkı provoke ettikleri iddiasıyla gözaltına alınan 24 şüpheli serbest bırakıldı.

Alınan bilgiye göre, önceki gün Rabia Meydanı'nda yaşanan protesto sırasında iş yerlerine zarar verdikleri ve grubu provoke ettikleri iddiasıyla gözaltına alınan 24 kişinin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Sağlık kontrolünden geçirilen şüpheliler, adliyeye sevk edildi.

Nöbetçi mahkemeye çıkarılan zanlılar adli kontrol şartı ile serbest bırakıldı.

Önceki gün, Rabia Meydanı'nda Suriyelilerle yaşanan gerginlikleri protesto eden gruba polis müdahale etmiş, iş yerlerine zarar verdikleri ve grubu provoke ettikleri iddiasıyla 24 kişi gözaltına alınmıştı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL