Şanlıurfa’da silahlı kavga

Ateşlenen tabancalardan çıkan mermiler iki otomobile isabet etti

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde iki grup arasında çıkan silahlı kavgada mermiler, park halindeki iki otomobile zarar verdi.

Hasan Çelebi Mahallesi Abdulkadir Odabaşı Caddesi'nde husumetli iki grup arasında sözlü tartışma çıktı.

Kavgaya dönüşen olayda taraflar yanlarındaki tabancalarla birbirlerine ateş etmeye başladı.

Kısa süren silahlı çatışmada yaralanan olmazken mermilerin isabet ettiği iki otomobilde hasar oluştu.

İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi aldı. Polis, olay yerinde çok sayıda boş kovan buldu.

Çevredeki güvenlik kamerası görüntülerini inceleyen polis, olayın ardından kaçan şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattı.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?