Şanlıurfa'da park halindeki iki otomobil kundaklandı

Kundaklanan otomobillerin askeri personele ait olduğu öğrenildi

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'nın Ceylanpınar ilçesinde park halindeki iki otomobil kundaklandı.

Alınan bilgiye göre, Fatih Sultan Mehmet Mahallesi'ndeki TOKİ konutları yakınlarında park halinde bulunan 2 otomobil, kimliği belirsiz kişi ya da kişilerce yanıcı madde dökülerek ateşe verildi.

Araçlardaki alevleri fark eden çevredekiler, itfaiye ve polise haber verdi. İtfaiye ekiplerince söndürülen yangın nedeniyle araçlarda büyük çapta hasar oluştu.

Kundaklanan otomobillerin askeri personele ait olduğu, olay yerinde yapılan incelemede içinde benzin olan pet şişe bulunduğu öğrenildi.

Polis ekipleri, kundaklamanın teröristlerce yapıldığı ihtimali üzerinde duruyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL