Şanlıurfa'da elektrik kesintisi protestosu

Bir grup çiftçi, Şanlıurfa-Mardin karayolunda eylem yaptı

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da elektriklerinin kesildiğini ileri süren bir grup çiftçi, Şanlıurfa-Mardin karayolunu trafiğe kapattı.

Alınan bilgiye göre, kent merkezine 55 kilometre mesafedeki Dağyanı mevkisinde toplanan vatandaşlar, elektriklerinin uzun süredir kesik olduğunu iddia ederek eylem yaptı.

Gruptakiler daha sonra Şanlıurfa-Mardin karayolunu taş, lastik ve araçlarla trafiğe kapattı. Bu nedenle yolda uzun kuyruklar oluştu.

Olay yerine gelen jandarma ve çevik kuvvet ekipleri, vatandaşları alandan uzaklaşmaları konusunda uyardı.

Kalabalık, yaklaşık bir saat süren ikna çabalarının ardından yolu trafiğe açtı.

Vatandaşlar, elektrik sorununun çözülmesini istediklerini belirtti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL