Şanlıurfa'da elektrik kesintisi protestosu

Karayolunu trafiğe kapatıp lastik yakan grup üyelerini eylemlerini sonlardımaya polis ekipleri ikna etti

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da elektriklerinin sık sık kesildiğini ileri süren bir grup lastik yakarak eylem yaptı.

Merkez Eyyübiye ilçesi Hayati Harrani Mahallesi'nde elektriklerinin sık kesildiğini iddia eden bir grup, sokakta toplanarak protesto gösterisi düzenledi. Gruptakiler lastik yakarak karayolunu trafiğe kapattı.

İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, vatandaşları yolu açmaları konusunda uyardı.

Polisler, Dicle Elektrik Dağıtım AŞ (DEDAŞ) ekipleri ile grubun bazı üyelerini telefonda görüştürerek eylemlerini sonlandırmaya ikna etti.

Daha sonra gruptakiler yanan lastikleri söndürerek dağıldı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU