Şanlıurfa'da at arabacıların eylemi

Arabalarının zabıta ekiplerince alındığını iddia eden at arabası sahipleri, belediye önünde duruma tepki gösterdi

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da, arabalarının zabıta ekiplerince alındığını iddia eden at arabası sahipleri, olayı atlarıyla geldikleri belediye önünde protesto etti.

Arabalarının zabıta ekiplerince alındığını iddia eden at arabası sahibi bir grup, atlarıyla Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesine gelerek arabalarının iade edilmesini istedi.

Polis ekiplerinin güvenlik önlemi almasının ardından gruptan 2 temsilci belediye yetkilileriyle görüştü. Gruptakiler, görüşmenin ardından dağıldı.

Şehir merkezinde at arabası kullanılması bir süre önce yasaklanmıştı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu