Sandıklı’da suyun tasarruflu kullanılması konusunda çalışma yapıldı

Afyonkarahisar'ın Sandıklı ilçesinde suyun tasarruflu kullanılması konusunda vatandaşlara yönelik bilgilendirme çalışması yapıldı.

Afyonkarahisar'ın Sandıklı ilçesinde suyun tasarruflu kullanılması konusunda vatandaşlara yönelik bilgilendirme çalışması yapıldı.

Sandıklı ilçesinde belediye su sayaç okuma görevlileri tarafından esnaflar ile bağ ve bahçe sulayan vatandaşlara suyun tasarruflu kullanımı ile ilgili bilgilendirme çalışması yapıldı. Çalışmayı memnuniyetle karşılayan vatandaşlar suyu yaz döneminde çok kullandıklarını ama tasarruf tedbirlerine de riayet edecekleri konusunda görevlilere bilgi verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek