Sandıklı’da Müdürleri Kurulu toplantısı

Afyonkarahisar'ın Sandıklı ilçesinde eğitimin kalitesinin arttırılması ve mevcut başarılarının yükseltilmesi amacı ile Müdürler Kurulu toplantısı...

Afyonkarahisar'ın Sandıklı ilçesinde eğitimin kalitesinin arttırılması ve mevcut başarılarının yükseltilmesi amacı ile Müdürler Kurulu toplantısı düzenlendi.

Sandıklı Kaymakamı Önder Çengel, ilçede ki Okul Müdürleri ile toplantı düzenledi. Sandıklı Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Proje okulu konferans salonunda dün 2023-2024 eğitim öğretim yılı sene başı Müdürler Kurulu toplantısı düzenlendi. Kaymakam Çengel tarafından düzenlenen toplantıya, Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Bozkurt, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri Yasin Filiz, Ali Ayhan, Mehmet Gönen ve Okul Müdürleri katıldı. Toplantıda yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili hedefler, projeleri ve yapılan planlamalar gibi konular değerlendirildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?