Samsun'daki FETÖ/PDY operasyonu

ByLock kullandıkları iddiasıyla gözaltına alınan 4'ü kadın 14 zanlı adliyeye sevk edildi

SAMSUN (AA) - Samsun'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda gözaltına alınan 14 kişi adliyeye sevk edildi.

Samsun Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube ekiplerince FETÖ/PDY soruşturması kapsamında 3 Kasım'da gözaltına alınan, doktor, meslekten ihraç edilen kamu görevlisi ve özel sektör çalışanlarından oluşan 4'ü kadın 14 kişinin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Örgütün şifreli haberleşme programı ByLock'u kullandıkları iddia edilen zanlılar, sağlık kontrolünün ardından adliyeye sevk edildi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu