Samsun'da organ bağışı

Ordu'da geçirdiği beyin kanaması sonucu tedavi gördüğü hastanede beyin ölümü gerçekleşen genç kızın bağışlanan organları, 3 hastaya nakledilecek

SAMSUN (AA) - Ordu'da geçirdiği beyin kanaması sonucu tedavi gördüğü Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde (OMÜ) beyin ölümü gerçekleşen genç kızın organları bağışlandı.

Geçirdiği beyin kanaması nedeniyle Ordu Devlet Hastanesine kaldırılan Cansu Yüksel (21), üç gün önce buradan Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edildi.

Genç kızın beyin ölümünün gerçekleşmesi üzerine OMÜ Organ Nakil Koordinatörü Birgül Tan, ailesi ile görüşerek organ bağışı konusunda talepte bulundu. Ailesi, kızlarının organlarının bağışlanmasını kabul etti.

Bunun üzerine ilgili birimlere bilgi vererek organların alınması için harekete geçildi. Erzurum'dan gelen ekip, Yüksel'in karaciğerini alarak Sağlık Bakanlığına ait ambulans helikopterle Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine gönderdi.

Yüksel'in böbrekleri de Samsun'da nakil bekleyen 2 hastaya nakledilecek.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL