Samsun'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

Alaçam ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift yaşamını yitirdi

SAMSUN (AA) - Samsun'un Alaçam ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift hayatını kaybetti.

Alparslan Mahallesi'nde yaşayan Nami (62) ve eşi Şengül Alkan'dan (63) haber alamayan yakınları eve girdi. Çifti hareketsiz halde bulan yakınları, durumu polise ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Eve gelen sağlık ekipleri, Alkan çiftinin hayatını kaybettiğini belirledi.

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirtilen Nami ve eşi Şengül Alkan'ın cesetleri, incelemenin ardından otopsi için Alaçam Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu