Samsun'da karbonmonoksit zehirlenmesi

İlkadım ilçesinde sobadan sızan gazdan zehirlenen kadın hayatını kaybetti, 2 kişi tedavi altına alındı

SAMSUN (AA) - Samsun'un İlkadım ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın hayatını kaybetti, 2 kişi hastaneye kaldırıldı.

Fevzi Çakmak Mahallesi Rize Sokağı'ndaki apartmanda yaşayan Eşref B. (60), boşandığı eşi Hanım T. (57) ve annesi Hanife G. (90), kaldıkları dairede yakınları tarafından hareketsiz yatarken bulundu.

Eve gelen 112 Acil Servis ekipleri, Hanife G'nin yaşamını yitirdiğini tespit etti. Hanım T. ve Eşref B. ise Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesinde tedavi altına alındı.

Ailenin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlendi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL