Samsun açıklarında batan gemi

Kurtarılan kişilerden 4'ü Sahil Güvenlik Komutanlığına ait helikopterle Samsun Çarşamba Havalimanı'na getirildi

SAMSUN (AA) - Samsun açıklarında batan Panama bayraklı gemiden kurtarılanlardan 4'ü hastaneye kaldırıldı.

Kurtarılanlardan 4'ü, Sahil Güvenlik Komutanlığına ait helikopterle Samsun Çarşamba Havalimanı'na getirildi.

Bu kişiler, havalimanında hazır bekletilen ambulanslarla kentteki hastanelere kaldırıldı.

Samsun Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, batan gemiyle ilgili kurtarma çalışmalarının devam ettiği belirtildi.

13 kişilik mürettebatın 9'unun Ukrayna, 2'sinin Azerbaycan, 2'sinin de Rus uyruklu olduğu bildirildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL