Şampiyon Bisikletçiler sevinçlerini Kabakcı ile paylaştılar

Dağ Bisikleti Şampiyonasından 2 Altın 1 Bronz madalya ile dönen Bisiklet Sporcuları, İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı'yı makamında ziyaret ederek sevinçlerini...

Dağ Bisikleti Şampiyonasından 2 Altın 1 Bronz madalya ile dönen Bisiklet Sporcuları, İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı'yı makamında ziyaret ederek sevinçlerini paylaştılar.

07-08 Kasım 2020 tarihleri arasında Konya'da yapılan 2020 Dağ Bisikleti Şampiyonasında ilimizi temsil eden Bisiklet sporcularından Funda Taşkın Yıldız Bayanlarda, Davut Duman Yıldız Erkekler (A) kategorisinde Türkiye Şampiyonu oldu.

Şampiyonada Kayseri'yi temsil eden sporculardan İrem Nur Korkmaz Genç Bayanlarda Türkiye 3.sü olurken Muhammet Çakır ise Genç Erkeklerde Türkiye 5.si oldu. Şampiyona dönüşü İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı'yı makamında ziyaret eden Bisikletçiler sevinçlerini İl Müdürü Kabakcı ile paylaştılar.

Ziyaretten dolayı memnuniyetini dile getiren Kabakcı, Şampiyon sporcuları ve antrenörlerini tebrik ederek, sporculara eşofman ve İl Müdürlüğü logolu çanta hediye etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de