Şampiyon başkanlar İstanbul’da buluştu

Süper Lig'de şampiyon olmuş kulüplerin Divan Kurulu Başkanları, bugün İstanbul'da bir araya geldi.

Süper Lig'de şampiyon olmuş kulüplerin Divan Kurulu Başkanları, bugün İstanbul'da bir araya geldi.

3 ayda bir toplanan başkanlar Beşiktaş Divan Kurulu Başkanı Tevfik Yamantürk'ün ev sahipliğinde buluştu. Toplantıya Bursaspor Divan Kurulu Başkanı Galip Sakder, Levent Batur, Yücel Akgün, Trabzonspor Divan Kurulu Başkanı, Ali Sirmen, Galatasaray Divan Kurulu Başkanı Aykutalp Derkan, Fenerbahçe Divan Kurulu Başkanı Uğur Dündar ve Başakşehir'i temsilen başkan yardımcısı katıldı. Dostluk mesajlarının verildiği yemek sonunda hatıra fotoğrafı çekildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı