Samet Otomotiv Servisi açıldı

Skoda Samet Otomotiv Ltd. Şirketi yetkili servisi, Birinci Organize Sanayi Bölgesi Yerli Sokak’ta düzenlenen törenle hizmete açıldı.


Çok sayıda davetlinin katıldığı açılış töreninde konuşan Vali Yardımcısı Mehmet Mızrak, işsizliğin azalması açısından bu tür açılışların kendilerini sevindirdiğini söyledi. Eskiden Skoda denince akla hep çarpık bacaklı arabalar gelirdi diyen Mızrak, “Teknoloji geliştikçe otomobillerde farklı şekil ve güzelliğe kavuştu. Çarpık bacaklı kız gitti yerine güzel bir kız geldi” dedi. AK Parti Konya Milletvekili Hasan Angı ise, Samet Otomotivin 35 yılık bir geçmişi ve tecrübesi bulunduğunu belirterek başladığı konuşmasında, hükümetin çalışmaları hakkında bilgi verdi. Hızla gelişen ve büyüyen otomotiv sektöründe müşterilere daha iyi hizmet verebilmek için en son teknolojik cihazlarla donatılmış bir servisi hizmete açtıklarını belirten Samet Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Necati Sametoğlu, “1992 yılında Skoda Yetkili Servisini aldık. 4 bin 800 metrekare alanda müşterilerimize servis hizmeti sunacağız. 25 kişinin istihdam edildiği servis ile Skoda severler servis konusunda daha rahat ve huzurlu olacak” diye konuştu. Konuşmaların ardından Skoda Samet Otomotiv Yetkili Servisi hizmete açıldı. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?