Şakir Özkayımoğlu: “Göztepe’nin ayak sesleri geliyor”

Göztepe Teknik Sorumlusu Şakir Özkayımoğlu, A. Denizlispor maçının ardından, "Denizlispor hak ettiği yerde değil. Göztepe'nin ayak sesleri geliyor. Umarım...

Göztepe Teknik Sorumlusu Şakir Özkayımoğlu, A. Denizlispor maçının ardından, "Denizlispor hak ettiği yerde değil. Göztepe'nin ayak sesleri geliyor. Umarım duyuyorsunuzdur" dedi.

Spor Toto 1. Lig'in 30. haftasında Göztepe, deplasmanda karşılaştığı A. Denizlispor'u 2-0 yendi. Maçın ardından açıklamalarda bulunan Göztepe Teknik Sorumlusu Şakir Özkayımoğlu, "Denizlispor maçı her zaman zor olmuştur. Bakmayın ligin altında olduğuna gerçekten kaliteli kadrosu var. Biz takım savunmasını iyi yapan bir ekibiz. Burası zor bir deplasman, Denizlispor hak ettiği yerde değil. Biz Göztepe olarak maçlara çok iyi hazırlanıyoruz. Bugün yine gol yemeden 6 pozisyon bulup, bir pozisyon verdiğimiz maçta 3 puanla dönüyoruz. Muhteşem bir taraftarımız vardı. Göztepe'nin ayak sesleri geliyor. Umarım duyuyorsunuzdur. Biz ayak seslerimizle gelmeye başladık. Şimdi Samsun maçını bekliyoruz" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler