Sakarya'da sıcak hava

Tatilin son gününde vatandaşlar, Sapanca Gölü kıyısına akın etti

SAKARYA (AA) - Tatilin son gününde hava sıcaklığının 33 derece ölçüldüğü Sakarya'nın Sapanca ilçesinde vatandaşlar ve turistler, göl kıyısında yoğunluk oluşturdu.

Kentteki vatandaşlar, tatilin son gününü Karadeniz sahilinde ve Sapanca Gölü kıyısında değerlendirdi.

Sapanca Gölü'nü tercih edenler göle girerek serinlemeye çalışırken, bazıları deniz bisikletine bindi, bazıları ise gölde balık tutarak güzel havanın keyfini çıkardı.

Sahil boyunca yürüyüşe çıkanlar ve göl manzarasıyla öz çekim yapanlar da dikkati çekti.

Yerli ve yabancı turistlerin akınına uğrayan Sapanca'ya en çok ilgiyi Arap turistler gösteriyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL