Kutlu Doğum Haftası dolayısıyla Yeni Larende Caddesi’ndeki Gazezler Camii’nde, Cuma namazından sonra program düzenlendi. Mahalle muhtarı İsmail Ay, cami imamı ve cemaati tarafından tertip edilen etkinlikte namazdan sonra cemaate tatlı, meyve suyu, gül ve Peygamberimizin Vedâ Hutbesi broşürü dağıtıldı. Daha sonra, salavatlar eşliğinde camide bulunan 40 bohçaya sarılı Sakal-ı Şerif ziyarete açıldı
Sakal-ı Şerif ziyarete açıldı
Kutlu Doğum Haftası dolayısıyla Yeni Larende Caddesi’ndeki Gazezler Camii’nde, Cuma namazından sonra program düzenlendi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?