Sait Karafırtınalar: "Maçı kazanabilirdik"

Boluspor Teknik Direktörü Sait Karafırtınalar, Altınordu maçının ardından 1 puanının değerli olduğunu ifade ederek, "Geçen haftaki maçtan dolayı...

Boluspor Teknik Direktörü Sait Karafırtınalar, Altınordu maçının ardından 1 puanının değerli olduğunu ifade ederek, "Geçen haftaki maçtan dolayı bu maç bizim için çok önemliydi. Maçı kazanabilirdik. Maçı koparmak için 1-0'dan sonra 3 değişiklik yaptık ama olmadı" şeklinde konuştu.

Spor Toto 1. Lig'in 22. haftasında Altınordu'ya konuk olan Boluspor, rakibine 2-1 mağlup oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Boluspor Teknik Direktörü Sait Karafırtınalar, "1 puan değerli. 3 puan olsa daha değerli olacaktı. 90'da gelen penaltı golüyle 3 puanı bırakmış olduk. Geçen haftaki maçtan dolayı bu maç bizim için çok önemliydi. Maçı kazanabilirdik. 1-0'dan sonra maçı koparmak için 3 değişiklik yaptık ama orta sahaya değişiklik yapamadık çünkü oyuncu eksiğimiz var. Orta sahada eksikliğimiz var ve uzun sürede orada sıkıntı yaşayacağız. Oraya bir transfer takviyesi yapsaydık güzel olurdu. Oynanan ve verilen mücadele sevindiriciydi" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü