Sait Gönen muayenehanesini açtı

Konya Diyabet Derneği Başkanı ve MHP eski Konya milletvekili İç Hastalıkları Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları Uzmanı Doç. Dr. Sait Gönen muayenehane açtı.

Konya Diyabet Derneği Başkanı ve MHP eski Konya milletvekili İç Hastalıkları Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları Uzmanı Doç. Dr. Sait Gönen muayenehane açtı. İstanbul Caddesi Işıkcan İş Merkezi’ndeki muayenehanenin açılışına 19-20. dönem milletvekilleri, siyasi partileri il temsilcileri, sivil toplum örgütleri ve çok sayıda davetli katıldı. Konya’da çok sayıda diyabet hastası olduğunu belirten Doç. Dr. Sait Gönen, “Açmış olduğumuz muayenehane ile hastalarımıza daha kapsamlı bir hizmet sunmak istiyoruz. Yatalak hastalara ise evlerinde hizmet etmeyi amaçlıyoruz” dedi. Konuşmaların ardından muayenehanenin açılışı dualarla yapıldı.  Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?