Konya'da bir bankadan sahte belge düzenleyerek 46 otomobil için 1,5 milyon YTL kredi çektiği ileri sürülen otomobil bayisi ile 2 kişi yakalandı.
Bir bankanın Konya'daki şubesi kendilerinden çekilen ve geri ödemesi yapılmayan 46 otomobil kredisi ile ilgili inceleme başlattı.
Banka şubesi yetkilileri borçlulara ulaşamayınca durumu polise bildirdi. Yaklaşık 2 ay çalışma ve takip yapan Konya Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadelesi Şubesi ekipleri, bir otomobil bayisine ulaştı.
Otomobil bayisinde sahte belge düzenlenerek, 46 otomobil için 1,5 milyon YTL kredi çekildiğini belirleyen polis, işyeri sahibi ile 2 kişiyi yakalayarak gözaltına aldı.
Gözaltına alınan Ö.B, M.İ ve D.İ, sorgularının ardından adliyeye sevk edildi. AA