Konya Emniyet Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, bir kişinin Başbakanlık görevlisi olduğunu söyleyerek, muhtarlardan engelli insanların adreslerini alıp dolandırıcılık olayına karıştığı ihbarını aldı.
Kısa sürede şüphelinin Sedat M. olduğunu belirleyen polis, bu kişiyi, kaldığı eve baskın yaparak yakaladı.
Şüphelinin evinde yapılan aramada çok sayıda sahte belge ve yardım ilanı bulundu. Sedat M'nin engellilere ''Size maaş bağlanacak. Bunun için bazı evraklar ile 50 YTL vermeniz gerekiyor'' diyerek dolandırıcılık yaptığı iddia edildi.
aa