Sahipsiz koyunlar başa dert oldu

Lalebahçe'de bir tarlada otlayan sahipsiz koyunlar gazetemiz yazarı İsmail Detseli’nin başına dert oldu.

Konuyla ilgili gazetemize bir açıklama yapan Detseli “12 Temmuz günü akşama doğru saat 18-30 sularında mahallemizdeki boş tarlada otlamakta olan ve sahipsiz oldukları ürkek hallerinden belli birkaç koyunu gören eşim akşamın karanlığına kadar onları takip etmiş. Sahiplenen olmayınca komşumuzun avlusuna getirip katmış. O gece hiç arayıp soran olmadı. Ben karakolu aradım kayıp koyun müracaatı olursa biz de birkaç sahipsiz koyun var diye adres verdim. Cevap gelmedi. Sabah erkence yine Lalebahçe karakolunu aradım, üç memur arkadaş gelip baktılar. Bunlar kalsın İsmail hocam biz bir anons daha yapalım deyip gittiler. Akşam oldu öğleden sonra bir haber çıkmayınca iki tane Konya televizyon kanalını aradım haber yapın diye ilgi görmedi” dedi.

 

Meram Belediyesi zabıtasını aradığını da belirten Detseli “Komiser Mehmet bey sağ olsun ilgilendi. Çiftçi Malları Koruma’ya haber verdi. Bir görevli akşam üzeri gelip koyunları gördü. Şimdi aracımız yok bugün de muhafaza et yarın biz alıp götürelim dedi. Yine koyunları otlatıp sulamak bize düştü. Nihayet dün sabah Lalebahçe karakolundan bir memur aradı. İsmail abi korumadan geliyorlar, koyunları teslim et dedi. Gelen iki görevli arkadaşa saat 9 sularında teslim ettik, yükten ve telefon masraflarından kurtulduk” diye konuştu.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?