Sağlıklı yaşam için pedal çevirdiler

NEVŞEHİR (AA) - Gülşehir ilçesinde, "Sağlıklı yaşam için her mevsim bisiklet" etkinliği düzenlendi. Türkiye Bisikletliler Derneği Gülşehir Şubesi'nce...

NEVŞEHİR (AA) - Gülşehir ilçesinde, "Sağlıklı yaşam için her mevsim bisiklet" etkinliği düzenlendi.

Türkiye Bisikletliler Derneği Gülşehir Şubesi'nce organize edilen etkinlik çerçevesinde bisiklet kullanıcıları Hükümet Konağı önünde bir araya gelerek 4 kilometre mesafedeki Açıksaray Ören Yeri'ne kadar pedal çevirdi.

Derneğin ilçe temsilcisi Cihan Cambaz, Gülşehir'de yaşayan insanları bisiklete özendirmek amacıyla ilçedeki Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde kulüp kurduklarını belirti.

Çevrenin korunması ve sağlıklı yaşama dikkat çekmek için ilçede ilk defa bisikletli bir etkinlik düzenlendiğine işaret eden Cambaz, genç, yaşlı, erkek, bayan herkesi bisiklet binmeye davet etti.

Etkinliğe bisikletleriyle birlikte, Gülşehir Kaymakamı Murat Ertekin, Belediye Başkanı Vahdi Arısoy, İlçe Jandarma Komutanı Onur Ömer Beşiktaş, Emniyet Müdürü Cengiz Duman, Belediye Başkan Yardımcısı Erol Gümüşsoy, daire müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU