Sağlıkçılardan, Bakan Koca’ya toplu sözleşme süreciyle ilgili bilgi

Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikası (Sağlık-Sen) Genel Başkanı Mahmut Faruk Doğan, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'yı ziyaret ederek 7'inci...

Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikası (Sağlık-Sen) Genel Başkanı Mahmut Faruk Doğan, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'yı ziyaret ederek 7'inci Dönem Toplu Sözleşme süreciyle ilgili bilgi verdi.

Sağlık-Sen Genel Başkanı Mahmut Faruk Doğan ve Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Irgatoğlu, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'yı ziyaret etti. Bakanlıkta gerçekleştirilen görüşmede Doğan, 7'inci Dönem Toplu Sözleşme süreciyle ilgili Sağlık-Sen'in hazırladığı tekliflerle hakkında Bakan Koca ile istişarede bulunuldu.

Ziyarette ayrıca sağlık çalışanlarının temel sorunları ve çözüm önerileri üzerine karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Öte yandan, Doğan, yakın zamanda Bakan Koca'nın sağlık çalışanlarına gönderdiği mektupta Sağlık-Sen'in toplu sözleşme teklifleri arasında yer alan sorunlara dikkat çekmesinden dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Bakan Koca da süreci yakından takip ettiğini belirterek ziyaretten dolayı Sağlık-Sen heyetine teşekkür etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek