Sağlıkçılar fidan dikti

Konya İl Sağlık Müdürlüğü çalışanları, "Ağaç Dikme Töreni" kapsamında fidan dikti.

Konya İl Sağlık Müdürlüğü çalışanları, "Ağaç Dikme Töreni" kapsamında fidan dikti.


Konya İl Sağlık Müdürlüğü tarafından, Konya-Seydişehir yolunun 20. kilometresinde "Ağaç Dikme Töreni" düzenlendi. Törene, Konya İl Sağlık Müdürü Dr. Hasan Küçükkendirci, İl Çevre ve Orman Müdürü Nuri Kunt, Konya Numune Hastanesi Başhekimi Dr. Rıza Sarıbabıçcı ve 200'e yakın sağlık personeli katıldı. Törene katılanlar, 20 bin metrekarelik alana 4 bin fidan dikti.


Törende konuşan İl Sağlık Müdürü Dr. Küçükkendirci, bu tür etkinliklerin devam edeceğini belirterek, insan yaşamındaki yeşil bitki dokusunun önemine değindi.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?