Sağlık ekibi diyaliz hastası yaşlı kadın için seferber oldu

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir'de 72 yaşındaki diyaliz hastası kadın sağlık ekiplerince hastaneye ulaştırıldı.Kırşehir Sağlık Müdürlüğünden yapılan...

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir'de 72 yaşındaki diyaliz hastası kadın sağlık ekiplerince hastaneye ulaştırıldı.

Kırşehir Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, İl Ambulans Servisi Başhekimliğine bağlı sağlık ekibi, Bağbaşı Mahallesi'nde yaşayan diyaliz hastası Sedef Garip'in yoğun kar yağışı nedeniyle hastaneye gidemediği ihbarı üzerine yola çıktı.

Hava sıcaklığının sıfırın altında 1 derece olduğu gece saatlerinde ambulansla mahalleye ulaşan ekip, yaşlı kadının bulunduğu sokağa giremeyince hastayı kar üzerinde taşıyarak araca kadar getirdi.

Sedef Garip, burada yapılan müdahalenin ardından Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesine götürülerek tedavi altına alındı.

Açıklamada, 112 acil sağlık hizmetinin 35 ambulans, 2 adet paletli ambulans, 1 adet yoğun bakım ambulansı, 1 adet çoklu ambulans ile sürüdürüldüğü belirtildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL