Sağlık Bakanı Koca 6 ilin sağlık müdürüyle il değerlendirme toplantısı yaptı

Ankara, Konya, Kayseri, Şanlıurfa, Diyarbakır ve İzmir'in sağlık müdürleriyle görüsen Koca, "Yeni tedbirleri, sahadaki ihtiyaçları ele aldık. Hasta ve temaslı tespitinde hızlı hareket edilmesi, tedavilere süratle başlanması talimatını verdik"

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 6 ilin sağlık müdürüyle videokonferans görüşmesi yaptı.

Bakan Koca, Twitter hesabından, dün Ankara, Konya, Kayseri, Şanlıurfa, Diyarbakır ve İzmir'in sağlık müdürleriyle yaptığı il değerlendirme toplantılarıyla ilgili paylaşımında, "6 ilimizin sağlık müdürleriyle ayrı ayrı toplantı yaptık. Yeni tedbirleri, sahadaki ihtiyaçları ele aldık. Hasta ve temaslı tespitinde hızlı hareket edilmesi, tedavilere süratle başlanması talimatını verdik." ifadelerini kullandı.

Sağlık Haberleri

İnme Tedavisine Doğal Umut: Robinin Bileşiği Araştırılacak
Kanser Tedavisinde Umudun Bilimsel Sınırı: 3 Kritik Soru
Evde Sağlıkta Yeni Dönem: Palyatif Bakım Hizmetleri Yeniden Düzenlendi
Yaz Aylarında Çocuk Sağlığını Korumak İçin 5 Kritik Uyarı
Gözünüzü korumaya çalışırken iyice bozmayın