Safranbolu’da belediye çalışmaları sürüyor

Safranbolu Belediyesinden yapılan açıklamada, Fen İşleri Müdürlüğü, Park ve Bahçeler Müdürlüğü, Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü ile Temizlik İşleri...

Safranbolu Belediyesi tarafından ilçede çalışmalar devam ediyor.

Safranbolu Belediyesinden yapılan açıklamada, Fen İşleri Müdürlüğü, Park ve Bahçeler Müdürlüğü, Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü ile Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerinin çalışmalara devam ettiği belirtildi.

Belediye olarak halkın günlük hayatlarını rahat bir şekilde idame ettirebilmeleri için var güçleri ile çalıştıklarını kaydeden Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, "2022'de güzel işlere imza attık. 2023 yılında da çok daha güzel projelerle çalışmalarımıza devam edeceğiz" dedi.

Ekiplerin, refüj, taş duvar, kaldırım yenileme gibi çalışmalara devam ettiğini ifade eden Köse, "Bununla birlikte Temizlik İşleri Müdürlüğü personelimiz günlük çöp toplama, yıkama ve süpürme işlerinin yanı sıra konteynır giydirme ve tamiratları da sürdürmekte. Park Bahçeler Müdürlüğü ekiplerimi yine ağaç budama çalışmalarına devam ederken, Bir fabrika gibi çalışan ve üreten uygulama birimimiz ise kışlık ekim işlerine devam ediyor. Yıl boyunca yapılan çalışma ve projelerde büyük emek sarf eden, gece gündüz demeden Safranbolu için ter döken tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyor, her birine ayrı ayrı kolaylıklar diliyorum" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı