Sabancı Olgunlaşma Enstitüsü yıl sonu sergisi açıldı

İSTANBUL (AA) - Sabancı Olgunlaşma Enstitüsü yıl sonu sergisi açıldı. Beylerbeyi'ndeki Sabancı Olgunlaşma Enstitüsü'nde açılan...

İSTANBUL (AA) - Sabancı Olgunlaşma Enstitüsü yıl sonu sergisi açıldı.

Beylerbeyi'ndeki Sabancı Olgunlaşma Enstitüsü'nde açılan sergide, 2017-2018 eğitim öğretim yılı boyunca çeşitli beceri geliştirme kurslarına devam eden kursiyerlerin eserleri izlenime sunuldu.

Giyim Üretim Teknolojisi, İğne Oyası, Geleneksel Tepme Keçe, Kuyumculuk, Resim, Saraciye, Seramik ve Tokat Tahta Baskı alanlarında eğitim alan kursiyerlerin çalışmaları, 3 gün boyunca görülebilecek.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ