Rüştü Reçber’in sağlık durumu iyiye gidiyor

Korona virüs tedavisi gören eski milli kaleci Rüştü Reçber'in sağlık durumunun iyiye gittiği açıklandı.

Korona virüs tedavisi gören eski milli kaleci Rüştü Reçber'in sağlık durumunun iyiye gittiği açıklandı.

Korona virüs tedavisi devam eden eski milli kaleci Rüştü Reçber'den iyi haber geldi. Acıbadem Hastanesi'nden yapılan açıklamada, Reçber'in durumunun gün geçtikçe daha iyiye gittiği belirtildi. Rüştü Reçber'in sağlık durumuna ilişkin yapılan açıklamanın tamamı şu şekilde:

"Pazar günü Covid-19 tanısı alarak hastanemize nakledilen ve tedavisini sürdürdüğümüz Rüştü Reçber halen hastanemizde normal hasta katında yatırılarak izolasyonu ve tedavisine devam edilmektedir. Hastamızın genel durumu her geçen gün daha iyiye gitmektedir."

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de