RTÜK, reklam sürelerine el attı: 1 saatte 12 dakika

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), bir saatlik zaman diliminde yayınlanabilecek azami reklam süresinin 12 dakika olduğunu hatırlatarak, daha sıkı denetim süreci başlatma kararı aldıklarını bildirdi.

RTÜK'ten yapılan yazılı açıklamaya göre, uzmanların son dönemde yaptığı incelemelerde ticari iletişim yayınlarının hem içeriği hem de süreleriyle ilgili mevzuatta yer alan hükümlerin ihlal edildiği tespit edildi.

Bir saatlik zaman diliminde yayınlanabilecek azami reklam süresinin 12 dakika olduğu hatırlatılan açıklamada, bazı medya hizmet sağlayıcıların bu süreyi aşarak hem rekabet ortamını zedelediği hem de kurallara uygun hareket eden muadillerine karşı haksızlık yapıldığı belirtildi.

Bu tespitlerin ardından RTÜK, reklamlarla ilgili daha sıkı denetim süreci başlatma kararı aldıklarını açıkladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Orgeneral Çetin Doğan tahliye oldu
Diyanet harcamalarda kısıtlamaya gidiyor: Makam aracı iade edildi
Türkiye'nin Genç Nüfus İstatistikleri Açıklandı: İşte Detaylar
Tasarruf Tedbirleri Genelgesi Resmi Gazete’de Yayımlandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın İmzasıyla 28 Şubat Sanıkları Affedildi