Romanya'da nükleer santralde arıza

BÜKREŞ (AA) - Romanya'nın Cernavoda nükleer santralinde ikinci ünitenin arızalandığı duyuruldu.Santralin bağlı olduğu Nuclearelectrica tarafından yapılan...

BÜKREŞ (AA) - Romanya'nın Cernavoda nükleer santralinde ikinci ünitenin arızalandığı duyuruldu.

Santralin bağlı olduğu Nuclearelectrica tarafından yapılan yazılı açıklamada, santraldeki ikinci ünitenin, elektrik sisteminden kaynaklanan bir arıza nedeniyle sabah saatlerinde elektriğinin kesildiği bildirildi.

Açıklamada, arızanın santralin klasik kısmında olduğu belirtilirken "Uzmanlar şu anda arızanın nedenini araştırıyor. Arızanın prosedürlere uygun olarak düzeltilmesi için gerekli çalışmalar yapılıyor." ifadesi kullanıldı.

Romanya'nın güneydoğusunda bulunan Cernovada nükleer santralinde 25 Mart'da, birinci ünitede elektrik bağlantısı kesilmiş ve ikinci ünitenin yüzde 55 kapasiteyle çalıştığı açıklanmıştı.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu