Romanya Cumhurbaşkanı'ndan AB yorumu

Cumhurbaşkanı Iohannis: - "Romanya ikinci sınıf bir AB ülkesi değildir"

BÜKREŞ (AA) - Romanya Cumhurbaşkanı Klaus Iohannis, Romanya'nın ikinci sınıf bir Avrupa Birliği (AB) ülkesi olmadığını ve vatandaşların böyle düşünmeye son vermesi gerektiğini söyledi.

Iohannis, parlamentoda yaptığı konuşmada, Romanya'nın AB üyesi olmasının üzerinden 10 yıl geçtiğini vurgulayarak, halkının Avrupa değerlerine derinden bağlı olduğunu dile getirdi.

Romanya Cumhurbaşkanı, "AB'de ikinci sınıf bir ülke değiliz. Romanyalılar, bizi ulusal kapasitemizi ortaya koymaktan alıkoyan ve haksız yere kendimizi ikinci sınıf bir ülke gibi görmemize neden olan içimizdeki engelin üstesinden gelmelidir." değerlendirmesinde bulundu.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu