Rio 2016

- Atletizm erkekler 800 metrede Kenyalı Rudisha, üst üste ikinci kez olimpiyat şampiyonu oldu


RIO DE JANEIRO (AA) - 2016 Rio Olimpiyat Oyunları atletizm branşında, erkekler 800 metrede Kenyalı David Rudisha altın madalya kazandı.

Brezilya'nın Rio de Janeiro kentindeki Olimpiyat Stadı'nda düzenlenen atletizm müsabakalarında, erkekler 800 metre finali yapıldı.

Kenyalı Rudisha, 1.42.15'lik derecesiyle birinci olarak bu mesafede üst üste ikinci kez olimpiyat altın madalyasını boynuna taktı.

Cezayirli Taoufik Makhloufi'nin 1.42.61'lik süresiyle gümüş madalya aldığı kategoride, ABD'li Clayton Murphy ise 1.42.93'lük zamanıyla bronz madalya elde etti.

AA

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor