Restoran yangını müşterileri zehirledi

Konya'da bir restoranda çıkan yangın, vatandaşlar tarafından söndürüldü.

Edinilen bilgiye göre, merkez Meram ilçesindeki bir restoranda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen yangın, çevredeki vatandaşlar tarafından kovalara doldurulan su ve bahçe hortumlarıyla söndürüldü. Olay sırasında bir kişi, iş yerinin kırılan camlarının altında kalmaktan son anda kurtuldu. Yangında, dumandan etkilenen iki kişi, ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırıldı. İtfaiye ekipleri ise olay yerinde soğutma çalışması yaptı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti