Renault’nun ilk C-segment crossover modeli ile atağa geçti

Renault, C segmentindeki ilk crossover modeli KADJAR’ın lansmanı ile crossover dünyasındaki atılımını sürdürüyor. KADJAR, prömiyeri öncesi, sosyal medya aracılığı ile tüm dünyaya tanıtılıyor.

KADJAR ismi, KAD- ve -JAR hecelerinin bir oyunu. KAD ilhamını güçlü ve etkili arazi araçlardan alıyor. JAR “çevikliği” ve “atılımı” simgeliyor. KADJAR ismi egzotik bir ses çağrıştırırken, maceraya ve yepyeni ufukları keşfetmeye davet ediyor.‘K’ harfi modelin sağlamlığını ve gücünü vurgularken KADJAR, Renault’nun Crossover dünyasında, Captur ve Koleos modellerinin yanında kendinden emin olarak yerini alıyor.

#KADJAR: Renault dünyasını keşfetmeye davet eden sosyal medya kampanyası: Renault, KADJAR dünyasını tanıtmak amacıyla 26 Ocak 2015’ten itibaren sosyal medyada* oldukça aktif olacak. 2 Şubat tarihinde Renault, KADJAR’ın yüzünün gözler önüne serilmesini beklerken her gün yeni fotoğraflar ve videolar sosyal medyada paylaşacak.

Ekonomi Haberleri

İhlas Vakfı 2024 Kurban Hisse Bedellerini Açıkladı
İşte Dünyanın en zengin şehirleri
Bunu Yapan Paraya Para Demedi
Balıkçılar ihracata kısıtlama istiyor
Altında son tahminler dudak uçuklattı: İşte Konya piyasalarında son durum