Konya'da düzenlenen 5. İslami Dayanışma Oyunları'nda, Eskişehirli rekortmen yüzücü Sümeyye Boyacı, altın madalyanın sahibi oldu. Hem Türk Mili Takımı hem de Eskişehir'i temsil eden sporcu Boyacı, S4-5 200 metre kadınlar serbest stil kategorisinde başarılı bir sonuç elde ederek altın madalyaya layık görüldü.
Rekortmen yüzücü İslami Dayanışma Oyunları’na damgasını vurdu
Rekortmen yüzücü Sümeyye Boyacı, S4-5 200 metre kadınlar serbest stilde mücadele ederek İslami Dayanışma Oyunları'nda altın madalyanın sahibi oldu
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı