Reishi mantarının ilk hasadı yapıldı

DÜZCE(İHA) – Düzce Üniversitesi tarafından Tarımsal Atıkların Endüstriyel Geri Kazanımı Uygulama ve Araştırma Merkezi'nde yetiştirilen Reishi Mantarının...

DÜZCE(İHA) – Düzce Üniversitesi tarafından Tarımsal Atıkların Endüstriyel Geri Kazanımı Uygulama ve Araştırma Merkezi'nde yetiştirilen Reishi Mantarının ilk hasadı yapıldı.

Uzakdoğuda yaklaşık 2 bin yıldır alternatif tıp tedavisinde kullanılan Türkiye'de de nadiren yetişen Reishi mantarı Düzce Üniversitesi tarafından üretiliyor. Tarımsal Atıkların Endüstriyel Geri Kazanımı Uygulama ve Araştırma Merkezi'nde yetiştirilen ölümsüzlük mantarı olarak ta bilinen Reishi mantarının ilk hasadını gerçekleştirdi.

İlk hasadı ise Vali Cevdet Atay, Rektör Prof. Dr. Nedim Sözbir ile birlikte yaptı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ