Regaip Kandili'ne doğru

SİVAS (AA) - Sivas Ticaret Borsası Başkanı Abdulkadir Hastaoğlu, Regaip Kandili dolayısıyla mesaj yayımladı.Hastaoğlu mesajında, Regaip Kandili ile başlayıp...

SİVAS (AA) - Sivas Ticaret Borsası Başkanı Abdulkadir Hastaoğlu, Regaip Kandili dolayısıyla mesaj yayımladı.

Hastaoğlu mesajında, Regaip Kandili ile başlayıp Kadir Gecesi ile son bulan üç ayların Müslümanlar için manevi bir hasat mevsimi olduğunu belirtti.

Bu günlerde sevgi, hoşgörü ve yardımlaşma duygularının daha ön planda tutulması gerektiğini ifade eden Hastaoğlu mesajında şunlara yer verdi:

"Üç aylara kavuşmanın mutluluğunu mübarek gecelerin ilki olan Regaip Kandili ile idrak ediyoruz. Üç aylara girdiğimiz bu günlerde kandillerin manevi havasını fırsat bilerek aramızdaki çekişmeleri, kin ve kırgınlıkları kaldırarak, elimizi ve gönlümüzü uzanabileceğimiz herkese açmalıyız.

Kardeşlik ve beraberliğimizin güçlenmesine, insani ve ahlaki meziyetlerimizin yeniden yeşermesine gayret göstermeliyiz. Bu duygu ve düşüncelerle, mübarek üç ayların ve Regaip Kandili'nin tüm İslam alemine, Sivaslı hemşehrilerimize ve din kardeşlerimize hayırlar getirmesini temenni ediyorum."

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu