Regaip Kandili'nde eller dua için açıldı

Regaip Kandili münasebetiyle Manisa'daki camilerde programlar düzenlendi

MANİSA (AA) - Üç ayların başlangıcını müjdeleyen Regaip Kandili münasebetiyle Manisa'da camilerde programlar düzenlendi.

Başta tarihi Hatuniye, Sultan ve Muradiye camileri olmak üzere kentteki birçok camide, Kuran-ı Kerim tilaveti ve mevlit okutuldu, dua edildi.

Hatuniye Camisinde vaaz veren İl Müftüsü Sinan Cihan, program öncesi gazetecilere yaptığı açıklamada, "Bu akşam güzel bir geceyi idrak ediyoruz. Üç aylar bizi yeni bir değerlendirmeye tabi tutuyor. Kur'an ile yaratıcımız ile Peygamber Efendimiz ile olan diyaloğumuzu, iletişimimizi ve bağımızı gözden geçirmememize davet ediyor. Dolayısıyla bu gece ellerimizi, gönüllerimizi açacağız yüce Allah'ımızın bağışlamasını isteyeceğiz" dedi.

Türk Kızılayı Manisa Şubesi de kentteki 4 camide lokum dağıttı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE