Regaip Kandili

KAYSERİ (AA) - Kayseri Ticaret Odası (KTO) Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Hiçyılmaz, Regaib Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Hiçyılmaz mesajında,...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Ticaret Odası (KTO) Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Hiçyılmaz, Regaib Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Hiçyılmaz mesajında, Regaib Kandiline bir kez daha ulaşmış olmanın huzurunu ve mutluluğunu yaşadıklarını belirtti.

Üç ayların, dünya işlerinin ağırlığından bunalan ruhları dinlendirmek, yüce Allah'ın rahmet ve merhametinden bolca faydalanabilmek için önemli bir fırsat olduğunu ifade eden Hiçyılmaz, şunları kaydetti:

"Bu sebeple, mübarek üç aylar boyunca kulluk şuuru içerisinde hareket ederek, içerisinde barındırdığı önemli gecelerin bereketinden en güzel şekilde istifade etmeliyiz. Bu anlamda değerlendirmemiz gereken önemli gecelerden birisi de bu gece idrak edeceğimiz, af ve merhametin müjdecisi Regaip Kandilidir. Yüce milletimizin birlik ve beraberliğine vesile olması temennisiyle yapacağımız ibadet ve duaların kabul olmasını Cenab-ı Allah'tan niyaz ediyor, tüm üyelerimizin ve hemşehrilerimizin Regaip Kandilini tebrik ediyorum."


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE