Regaip Kandili

Ulu Cami'deki programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi

BURSA (AA) - Üç ayların müjdeleyicisi olarak kabul edilen Regaip Kandili nedeniyle Bursa'daki camilerde programlar düzenlendi.

Kentin tarihi sembollerinden olan Ulu Cami'deki kandil programında Kur'an-ı Kerim, mevlit okundu, dualar edildi.

Vatandaşların doldurduğu camiye sığmayan kişiler de avluda geceyi idrak etti.

İl Müftüsü İzani Turan'ın Regaip Kandili'nin önemini anlattığı program kılınan yatsı namazıyla sona erdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL