Regaip Kandili

SİVAS (AA) - Sivas Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Beşir Köksal, üç aylar ve Regaip Kandili dolayısıyla mesaj yayımladı.Köksal mesajında,...

SİVAS (AA) - Sivas Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Beşir Köksal, üç aylar ve Regaip Kandili dolayısıyla mesaj yayımladı.

Köksal mesajında, üç aylara girmenin mutluluğunu yaşadıklarını, bu aylarda rahmet, merhamet, şefkat ve yardımlaşma hislerinin en üst seviyeye çıktığını belirterek, şunları kaydetti:

"Bu mübarek aylar içerisinde yer alan kandiller, Allahın rahmetinin müminlere bol bol ikram edildiği zaman dilimledir. Üç aylar ve mübarek gecelerin kıymetini bilmeli ve dualarla geçirmeliyiz. Bu gecede dargınlıklara ve küskünlüklere son verilmeli, birlik ve beraberliğimizi daha da pekiştirmeliyiz. Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın, kalbiniz nur, Regaip Kandiliniz mübarek olsun. Bu duygu ve düşüncelerle, üç ayların başlangıcı ve müjdeleyicisi olan Regaip Kandili’nin ülkemizde ve ilimizde sevgi ve hoşgörü ortamının gelişmesine vesile olmasını dilerim."

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE